Veel gestelde vragen

• Waar sta ik ten opzichte van mijn concurrentie t.a.v. de ontwikkelingen in de markt?
• Is mijn organisatie in staat om de kennis en kunde van online marketing inzetten voor de groei van de gehele digitale business?
• Halen wij voldoende inzichten uit onze data? En is er verbeter potentieel te ontdekken in onze online sales & service organisaties?
• Welke verkoopkanalen gebruik ik vandaag en welke in de toekomst?
• Weet ik wat de digitale klantenwensen van de toekomst zijn?
• Welke stappen moet ik als persoon/afdeling/organisatie zetten om optimaal gebruik te maken van nieuwe tools/technologie?
• Hoe overtuig ik mijn directie/RvB/RvC van mijn online business plannen?
• Is mijn afdeling/organisatie welke klaar voor volgende stap in de digitale transformatie?


Digitale kansen

• Laat ik geen kansen liggen met de groeiende E-commerce mogelijkheden?
• Hoe kan ik bestaande digitale marketing skills inzetten voor de ontwikkeling van nieuwe digitale business / DCX?
• Kan de online marketing afdeling de leidende rol nemen in mijn digitale transformatie?
• Hoe organiseer ik digitale groeiversnelling?
• Hoe neem ik de organisatie mee met de digitale trends? Hoe zorgt uw ervoor dat uw stakeholders kunt inspireren?