![]() | Head of Digital interim |
---|
NBTC Holland marketing (Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen)
ONLINE MARKETING STRATEGIE TRAJECT
Verantwoordelijkheden:
Begeleidingstraject voor directie, management en team ten behoeve van vervolgstappen strategie Holland.com (visie NL 2030: Nederland als toeristische bestemming)
Werkwijze begeleidingstraject: DESIGN THINKING METHODIEK
Stappen:
- Wensen in kaart
- Organiseren workshops en creatieve sessies
- Uitkomsten verwerken in mogelijke aanpak om inhoud en vorm te geven aan de nieuwe visie
- Mogelijke aanpak via analyses toetsen op impact en haalbaarheid
- Uitwerking aanpak in mensen, middelen, processen
Resultaat:
Adviesrapport met impactanalyse is overgenomen door directie. Betekenis: nieuw functiehuis, aanname extra teamleden t.b.v. realisatie visie
HEAD OF DIGITAL INTERIM
Verantwoordelijkheden:
- Upgraden en uitbreiden digital team NTBC Holland.com
- Belangrijkste focus medewerkerontwikkelingsprogramma (nieuwe functiebeschrijvingen, taakherschikking) en invulling geven aan ‘gap’ expertise.
- Leidinggeven veranderproces en digital team (9 FTE) + 5 externe ontwikkelaars front end en back end
Resultaat:
- Teamperformance is verhoogd, agile werkwijze ingevoerd
- Aantal bezoekers Holland.com is gestegen van 14 naar 15 mio bezoekers
- Start redesign traject
Head of Digital Marketing Interim
NBTC Holland marketing (Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen)
ONLINE MARKETING STRATEGIE TRAJECT
Verantwoordelijkheden:
Begeleidingstraject voor directie, management en team ten behoeve van vervolgstappen strategie Holland.com (visie NL 2030: Nederland als toeristische bestemming)
Werkwijze begeleidingstraject: DESIGN THINKING METHODIEK
Stappen:
- Wensen in kaart
- Organiseren workshops en creatieve sessies
- Uitkomsten verwerken in mogelijke aanpak om inhoud en vorm te geven aan de nieuwe visie
- Mogelijke aanpak via analyses toetsen op impact en haalbaarheid
- Uitwerking aanpak in mensen, middelen, processen
Resultaat:
Adviesrapport met impactanalyse is overgenomen door directie. Betekenis: nieuw functiehuis, aanname extra teamleden t.b.v. realisatie visie
HEAD OF DIGITAL MARKETING INTERIM
Verantwoordelijkheden:
- Upgraden en uitbreiden digital team NTBC Holland.com
- Belangrijkste focus medewerkerontwikkelingsprogramma (nieuwe functiebeschrijvingen, taakherschikking) en invulling geven aan ‘gap’ expertise.
- Leidinggeven veranderproces en digital marketing team (9 FTE) + 5 externe ontwikkelaars front end en back end
Resultaat:
- Teamperformance is verhoogd, agile werkwijze ingevoerd
- Aantal bezoekers Holland.com is gestegen van 14 naar 15 mio bezoekers
- Start redesign traject